Pojawienie się na polskim rynku kosmetycznym Natalii Lariny z własną marką Słowianka wzbudziło spore zainteresowanie. Z jednej strony produkty wydawały się ciut droższe, a z drugiej ich elegancki wygląd (czarno-czerwone opakowanie ze złotym napisem), pojemność 10 ml lakieru hybrydowego (a nie 6-7 ml) dawały poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Natalia organizowała pokazy, podczas których za niewielką opłatą można było poznać nowości, obejrzeć prezentację zdobień czy manicure, zrobić zakupy z rabatem, a nawet otrzymać upominek.
Byłam na takim pokazie w Bydgoszczy, chyba w 2017 roku. Publiczność była naprawdę spora. Nie pamiętam, by wcześniej producenci lub instruktorzy wychodzili „do ludzi” i zdradzali swoje paznokciowe sztuczki. Z perspektywy tych kilku lat myślę, że to właśnie Słowianka rozkręciła dostępność wiedzy, manicure kombinowany i różnorodne kategorie zdobień.
Jeden komentarz
GETFULL
Wspaniały artykuł! Dzięki za podzielenie się tak obszerną wiedzą na temat różnych baz i topów hybrydowych oraz za wskazówki, które pomogą wybrać odpowiednie produkty. Z pewnością przyczyni się to do poprawy jakości naszych manicure hybrydowych. Dobrze jest też zwrócić uwagę na alergie i sposoby ich unikania. Gratulacje za świetną pracę!