Po książkę Pawła Cengiela sięgnęłam po obejrzeniu transmisji dla Wydawnictwa Helion. Pozycja zainteresowała mnie jeszcze przed wywiadem, ale to właśnie jego obejrzenie upewniło mnie w tym, że chcę ją przeczytać. Zamiast tradycyjnej, drukowanej książki wybrałam ebook. Lubię wydrukować treść i czytając, zakreślać w niej ważniejsze fragmenty, a nawet robić notatki.
Okładka tej pozycji idealnie wpisuje się w moje gusta estetyczne: przejrzysta, jasna ze złotym kluczem otwierającym “bramę SEO”.
“SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy” to moim zdaniem książka dla każdego przedsiębiorcy, nawet dla tego, któremu marketing prowadzi odrębna firma. A szczególnie dla tych, którzy są na początku drogi i chcą rozeznać się w temacie SEO, tworzyć własne treści, wpisy i mieć kontrolę nad internetową reklamą działalności. Nawet jeśli masz swojego specjalistę od SEO to chyba warto orientować się w tym, co się dzieje wokół Twojej strony internetowej.
Okładka tej pozycji idealnie wpisuje się w moje gusta estetyczne: przejrzysta, jasna ze złotym kluczem otwierającym “bramę SEO”.
“SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy” to moim zdaniem książka dla każdego przedsiębiorcy, nawet dla tego, któremu marketing prowadzi odrębna firma. A szczególnie dla tych, którzy są na początku drogi i chcą rozeznać się w temacie SEO, tworzyć własne treści, wpisy i mieć kontrolę nad internetową reklamą działalności. Nawet jeśli masz swojego specjalistę od SEO to chyba warto orientować się w tym, co się dzieje wokół Twojej strony internetowej.
Jeden komentarz
Paweł Cengiel
Bardzo dziękuję za przygotowanie recenzji,. A pozostałym Czytelnikom życzę przyjemnej lektury i najlepszych efektów podczas prowadzenia kampanii SEO.